onsdag 8 december 2010

Lussestök på hög nivå

Trött tjej bloggar i eftermiddag. Jag hade visserligen bara två lektioner och slutade halv elva, men sen jag kom hem har det varit full fart. Träffade mitt hjärta innan jag lämnade skövde som gav mig lite energi. Anna hämtade mig i stan, som tur var, eftersom jag skulle fått vänta på nästa buss i typ två timmar. Tanken var att jag skulle träna, men jag kände att jag behövde prioritera allt annat som skulle göras. Väl hemma körde jag igång med dagens bak-schema. Har lovat mamma att baka till deras lucia-fest på fredag. Så nu sitter jag här, 70 lussekatter och en pepparkaksdeg senare. Är helt slut i både kropp och huvud. Snart ska jag laga mat dock. Korv stroganoff och ris. Sen blir det kanske lite pepparkaksbak även idag. Degen ska ju egentligen vila över natten, men vi får se om vi kan hålla oss.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar