torsdag 2 december 2010

Testing testing

Igår satt jag, mikaela och cecilia framför en dator hela dagen och redigerade vår film. Den blev riktigt awesome. Efter skolan följde jag med pojken hem. Hela kvällen gick åt till tv, film och halvsömn. Idag hade vi pragmöte i skolan. Mellan halv nio och nio satt vi och kollade på bilder ifrån prag. Sen, eftersom vi var klara med vårt projekt, slutade vi. Jag åkte till stan och mötte upp anna som skjutsade mig hem. Sen har jag letat recept halva dagen. Vi ska nämligen sälja bakverk på julmarknaden i skövde för att samla in pengar till den kommande pragresan. Så nu har jag bakat en del, för att testa om det är något att ha. Och än så länge går det bra! Sen ska jag lägga upp recepten på den andra bloggen också (ursäkta förseningen), antingen ikväll eller imorn. Om jag har tid så ska jag lägga mig och kika på några avsnitt sex and the city sen. Kanske ta en dusch med...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar