tisdag 7 december 2010

Morgongympa

Hade lååång sovmorgon till elva idag, så jag åkte med syster anna in till stan vid åtta och passade på att träna innan skolan. Naturkunskap var första lektionen, och eftersom vi ska ha prov i det nästa vecka hade vi bara repetition. Jag, mikaela och cecilia kände att vi hade så mycket annat att fokusera på just nu, så vi la ner böckerna och gick till stan en sväng istället. Först gick vi till donken, och jag agerade åskådare medan de andra åt. Sen gick vi igenom några affärer för att leta julklappar. Jag hittade ingenting, som vanligt. Börjar känna paniken komma krypande. Det är ju julafton snart för tusan!!! Anyhow, när vi kom tillbaka var det svenska. Där gjorde jag ingenting heller, då vi fick tid att jobba med en grej som jag gjort hemma. Det muntliga provet blev framflyttat till nästa vecka. Vet inte om det känns skönt eller jobbigt. Visst hade det varit bra att få det gjort imorn, men nu har jag ju tid att öva in det ordentligt. Nu sitter jag i datasalen på min sista lektion, multimedia. Har just lämnat in en deluppgift, och fick därför lite tid över. Ska väl dra mig till bussen snart. Ikväll blir det matteplugg och pepparkaksbak med världens bästa systrar. Underbart.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar