lördag 8 januari 2011

Ingenting

Här blir inget som jag tänkt mig. I torsdags blev det spontan-utgång i skövde med cecilia. Först hem till henne för att måla naglarna och tagga inför kvällen. Sen blev det vibe och bogrens. En mycket lyckad kväll, måste jag säga.
Igår var jag desto tröttare. Det enda vettiga jag gjorde var att baka bullar till grannen. Annars låg jag mest i sängen eller satt vid pusslet. Kvällen bjöd på let's dance med min fina syster.
Idag gick vi upp tidigt och åkte in till staden. Jag och anna tränade, medan far och bettan åkte till lägenheten. När vi var klara gick vi också dit för att plocka och fixa lite smått. När vi kom hem hade mamma lagat god mat och sen blev det poker. Ikväll hade jag tänkt att gå till statt, men det blev inte så... Istället ska jag strax gå in och gosa upp mig i soffan hos mor och far. Inte helt fel det heller.
För övrigt så längtar jag verkligen till skolan nu. Behöver få lite ordning på mitt liv...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar