söndag 16 januari 2011

Pirrig

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har knappt hunnit tänka på bloggen dom senaste dagarna.
I torsdags skulle jag egentligen varit tillbaka på praktiken, men när klockan ringde mådde jag så äckligt illa att jag knappt orkade ta mig ur sängen. Så det blev sjukskrivning och mycket sängliggande den dagen istället.
I fredags mådde jag något bättre, vilket var tur eftersom jag skulle iväg till körskolan för att gå riskettan (en kurs om alkohol, droger och trötthet). Efter ca tre timmars chockerande fakta träffade jag robin för en fika på mumma. Det var trevligt att få umgås lite med honom. När jag kom hem, senare på eftermiddagen, vart det en smula stressigt. Det skulle städas och fixas med mat. Jag hann precis färdigt till sex, då mina fina vänner kom hit. Tille, tilly och pontus. Det blev en mysig kväll med tacos, prat, musik och bus. Me like!
Igår åt jag en lång frukost och löste melodikrysset tillsammans med mor. Sen åkte vi in till staden. Jag tog ett pass på gymmet, medan mamma och pappa handlade och så. Efter träningen hoppade vi in i lägenheten så jag kunde fixa iordning mig och åka vidare mot skövde och skultorp, närmare bestämt hem till Sebastian. Efter att ha suttit och pratat i ett par timmar kom några av hans kompisar. Kvällen resulterade i bastu, cider, skräckfilm och allmänt häng. Inte helt fel, om ni frågar mig.
Idag sov vi alldeles för länge. Segade i oss lite frukost framför tv:n, innan han skjutsade in mig till skövde. Där mötte jag upp med pappa och systrar. Tv och matta inhandlades innan vi åkte hem och åt middag med mor. Efter maten la jag mig i sängen och kollade på ett par avsnitt av sex and the city, sen tog jag en dusch och nu ligger jag här framför tv:n igen. Ska nog sova snart. Kommer bli en lååång vecka...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar