onsdag 12 januari 2011

Vardag

Ja, då var man tillbaka i vardagen då. Det gick fortare än jag anat, och redan nu känns det som att vi aldrig haft lov. Men det är skönt med lite rutiner också. Igår hade jag sovmorgon, men istället för att sova hade jag körlektion nummer 3. Tränade på att vända i olika situationer. Läraren var nöjd med mig, så jag antar att jag också är det. Sen åkte jag vidare till skövde för tre lektioner. Efter skolan gick jag, mikaela och cecilia ner till arenan och simmade några längder. Det kändes att jag inte har gjort det på ett tag, så vi tog det ganska lugnt. Väl hemma sen blev det middag, pussel och sängen.
Idag var det tidig morgon som gällde. Upp å iväg. Efter socialpsykiatri, matte och svenska åkte jag till mariestad för ett pass på gymmet. Sen hem och äta middag, se på massa sex and the city och bara tänka på allt och ingenting. Tänkte ligga här och slösurfa någon timme. Sen blir det tv-mys med familjen!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar