onsdag 10 november 2010

Believe me

Uhuhuh, jag gillar inte snö. Inte så här mycket iaf... Det går väl an när man sitter inomhus och tittar ut, då kan det till och med vara ganska fint. Men när man måste släpa sig upp och ut klockan halv sju på morgonen, då är det mindre roligt. Det var iaf vad jag fick göra imorse. Som tur var kunde jag åka med min kära fader in till stan, så jag slapp stå ute och vänta på bussen. Kom till skolan, nästan för sent, och hade socialpsykiatri, matte och svenska. Fick tillbaka provet på matten och insåg att jag bara hade 4 poäng över g. Känns inte bra. Men men, jag hade ju min dag igår. Nu sitter jag med klassen i fotosalen och väntar på att klockan ska bli tre. Då halkar jag ner till arenan för att komplettera en del saker på idrotten. Kommer komma hem sent idag. *ogilla*. Men då blir det, precis som vanligt, mys i soffan (hoppas jag). Och sen tidigt i säng!

Puss M.
åh, jag vill ha en sån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar