onsdag 17 november 2010

Harry Potter!

Usch, det var längesen jag var så trött som jag var imorse. Sov som en gris på bussen och var absolut inte peppad inför det kommande provet. Men efter 2 1/2 timmas skrivande hade jag min uppsats färdig. Lämnade in, gick därifrån, och ringde s:ta helena. Jag hade nämligen en tid där 14.30, men eftersom jag slutade 10.30 så kände jag inte för att stanna kvar och vänta. Lyckades byta tiden till tisdag nästa vecka, och åkte lycklig hem mot mariestad. Träffade anna och mormor och gjorde en del äranden. Det blev även en trevlig fika på ströget. Kom hem runt fyra och satte genast igång den sista av filmerna vi hyrde i måndags. Harry potter och halvblodsprinsen. Blev färdiga med den för en stund sen. Nu är åke och barbro här. Så mysigt med lite besök såhär mitt i veckan. Är dock inte särskilt social då jag måste sitta och plugga körkortsteori. Ska göra ett eller ett par test, innan jag kikar på bonde söker fru. Sen blir det sängen.

Puss M.
bild från öppet hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar