måndag 29 november 2010

Stopmotion

Då var projektveckan igång. I sju hela dagar ska vi som går foto-trean arbeta med något som kallas stopmotion. Vi ska göra en film med enbart stillbilder. Kan nog bli ganska kul, tror jag. Jag, mikaela och cecilia jobbar ihop och har kommit på värsta idén. Så vi är taggade. Idag har vi dock bara skrivit "manus" och gjort storyboard. Sen fick vi sitta och glo i ca 3 timmar, innan det var dags för i-val (de två enda ämnena som inte är inställda den här veckan). Efter matte och socialpsykiatri åkte jag hem. Blev mat när jag kom hem, och nu sitter jag i systers rum och kikas på sex and the city. Är trött som aldrig förr. Har ju inte varit i skolan så lång tid på över ett och ett halvt år. Så jag är inte riktigt van. Men en vecka ska jag nog stå ut! Fick dessutom veta att jag fick vg+ på provet i socialpsykiatri, vilket jag är riktigt nöjd med. Men nu blir det ännu ett avsnitt av en underbar serie, innan jag kryper ner i sängen oxh myser.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar