tisdag 9 november 2010

Precis vad jag behövde

Idag har allt gått precis som jag velat. Kom till skolan tidigt, men började inte förrän elva, så jag satte mig vid en dator och gjorde sista testet på fas b. Klarade det lagom till första lektionen, som var natur. Fick äntligen tillbaka provet vi skrev för några veckor sen, och jag hade fått precis vg på det. Hade bara en halvtimmas lektion innan vi fick gå eftersom det var mössprovning för andra gången och någon hade fått för sig att det var obligatoriskt. Kom dit och frågade om vi var tvungna att va där, eftersom vi redan har beställt. Svaret blev nej, så vi gick och åt bakad potatis med räk-gojs istället. Efter maten hade vi massa tid över, så jag letade upp min gamla text-lärare så vi kunde göra det där provet som jag hade kvar. Tyckte att det kändes ganska dåligt och att jag såg ut som ett frågetecken största delen av tiden, men trots det fick jag det braiga beskedet att han skulle sätta vg på mig. Så nu är den kursen avklarad. Woho! Sen hade vi svenska i ca en kvart, innan jag och mikaela pulsade ner mot rese. Var i mariestad halv tre och gick till körskolan för att plugga ännu mer teori. Och tro det eller ej, men då klarade jag fas c också. Känns så jädra bra. Kom hem runt fem, tog en varm dusch och nu ska jag snart äta. Ikväll blir det lite plugg, tv och soff-mys.

Puss M.

1 kommentar: