söndag 7 november 2010

Partylite

Nu börjar höstlovet lida mot sitt slut, och jag har söndagsångest för första gången på väldigt länge. Vet inte varför om jag ska vara ärlig. Det känns bara jobbigt. Följde med mor och far in till stan efter frukosten. Medan mamma handlade, åkte jag och pappa runt i stan och övningskörde. Måste komma igång snart asså. Kom hem och kände mig seg (vilket jag iofs gjort hela dagen), så det blev lite dator och korsord. Efter maten dammsög jag och torkade alla golv i huset (förutom bettans, moahahaha). Tog sen en kort promenad med sessan innan folket började droppa in. Ikväll har det då varit ljusparty. Köpte inget, men satt och sniffade mig hög på alla härliga doftljus. Nu ska jag äta lite mat och lägga mig framför tv:n. Mår så jävla illa...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar