tisdag 2 november 2010

Harry 2 år

Hade en toppendag igår. Efter frukost tog jag och syster en promenad med tre små vovvsingar, sen bar det av in mot stan för att hälsa på nykomlingen i familjen kronsten, dvs. vårt lilla kusinbarn. Så underbart söt var hon, och jag kände att jag skulle kunnat sitta där och bara titta i flera timmar. Men det hade vi inte tid med. Gymmet ropade på oss, så det var bara att slita sig och gå dit istället. Hade ett helt okej träningspass på ca 2 timmar. Skönt att slippa stressa för en gångs skull. Tjugo i fyra åkte jag mot skara för att träffa bettan och rikard. Kvällen spenderades med mat, prat, coop och ännu mera prat. Mycket trevligt. Kom hem sent, åt kvällsmat och stupade sen i sängen.
Idag har det inte hänt mycket än så länge. Ätit frukost och gjort mig iordning. Huset är fullt av barn som kräver tusen gånger uppmärksamhet. Så mysigt så. Nu kände jag dock att jag behövde en liten paus, och stängde därför in mig på rummet. Om ett par timmar tar jag bussen till min bebis och sover där inatt. Längtar efter honom nu...

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar