torsdag 11 november 2010

Vill egentligen inte

Åh, jag hatar den här bloggen. Så otroligt tråkig, samtidigt som jag får världens ångest om jag inte uppdaterar. Men nu känner jag mig stressad och vill helst av allt bara göra kväll av den här dagen. Så här kommer en kort resumé på en bra dag. Efter 5 timmar i bageriet gick jag en sväng på stan. Köpte en t-shirt, en mini-spegel att ha i sminkväskan och en liten present. Sen tog jag bussen till skövde för att leta vinterjacka och träffa mitt hjärta en sväng. Tog en fika på stan och hade det allmänt mysigt. Vid fem träffade jag mor, far och anna, efter att de hade varit på en anhörigcirkel om ätstörningar. Åkte till mariestad, handlade, åkte hem och åt middag. Nu har jag slängt ihop en kladdkaka åt pappa och snart är det dags för duschen. Ska försöka skynda mig så jag hinner se slutet på robinson iaf!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar