torsdag 25 november 2010

Inte nu igen...

Nehe, det blev ingen praktik för mig idag. Pappa kom in och väckte mig kvart i sex. En kvart innan bussen går. Tydligen hade min klocka inte ringt, och lika bra var väl det, för när jag vaknade till kände jag att illamående och magsmärtorna var värre än vanligt. Så idag har jag haft en hemmadag. Efter frukost bakade jag bullar, sen har jag pluggat mellan 12-17 ungefär. Skönt att få lite gjort. Dock fick jag ge upp när jag kom till matten. Fattar inte hur svårt det är alltså... Istället gick jag ut och hjälpte pappa att skotta lite snö. En liten stig ut till fågelbordet, sen fick jag gå in. Satte mig i soffan med korsordstidning och huvudvärk, och här sitter jag än. Lockade mammas hår lite snabbt förut bara. Annars händer det inte mycket. Men jag har inte vaknat ordentligt på hela dagen, så det är rätt skönt. Hoppas jag mår bättre imorn så jag kommer iväg till bageriet. Saknar min bubbis gör jag med.

Puss M.
dom här underbara små strumpskorna fick lilla embla av mig igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar