onsdag 28 juli 2010

Can't stop this love

Vet inte vart den här dagen tog vägen. Jag gick upp tidigt som satan för att hinna med allt som skulle göras. Tog en promenad och intog sen köket för att baka 3 tårtbottnar och en kladdkaka. Efter frukost och snabbdusch åkte jag, anna och pappa till stan för att handla ingredienser så jag kunde fortsätta baka när jag kom hem. Då la jag ihop tårtbottnarna med fyllning emellan, bakade 20 chokladrutor och 30 bullar. Precis när jag var färdig var det dags för lunch, sen åkte jag och mamma upp till grannen för att leverera. När vi kom hem plockade vi hallon till tårtan och jag passade på att träna armarna samt städa på rummet. Sen var tanken att jag skulle träffa rebecka, men det blev inte riktigt som planerat, så vi pratade lite skit över telefon och bestämde att vi ska ses imorn istället. Plötsligt var klockan fyra och jag fick lägga på för att äta mellanmål. Tog det uppe vid poolen och sen har jag suttit där hela eftermiddagen. Löst korsord och bara njutit av solen. Ikväll är anna, pappa, bettan och rené ute och fiskar, så jag och mamma är ensamma hemma. Strax ska vi äta och sen blir det lite ansiktsvård och tv. Mysigt.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar