måndag 5 juli 2010

Kan inte andas

Har varit en ganska lugn dag. Jag och rené har varit ensamma hemma. Han har fixat med bilen och jag har bakat. Bullar till min faster och bröd till mig själv. Har även tränat och tagit min lilla promenad. Låg en halväten grävling på vägen. Det doftade ju inte rosor om man säger så, fy fan! I eftermiddag har jag och rené varit i stan och härjat. Handlat ingredienser, hämtat bettan och fixat mat. Nu är jag sjukligt trött. Har suttit framför pusslet en stund, men nu ligger jag i min säng. Har känt mig lite konstig hela dagen. Det tar emot när jag andas, så jag kan bara ta snabba, korta andetag. Hela kroppen känns tung och jag är yr. Obehagligt, men jag skyller på vädret. Ska strax gå och kissa för att sedan lägga mig och se på tv.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar