lördag 3 juli 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag gick jag upp först av alla i familjen. Tog mig en lite promenix och gjorde mig iordning för dagens äventyr. Efter frukosten åkte vi in till staden för att kika på residensrallyt, sedan köpte vi bord, musik och mat. När vi kom hem trodde jag att jag skulle dö av värme, så jag gick upp och satte mig i poolen. Sen stannade jag där tills världens regnskur attackerade oss. Spelade kort med mor, far och rene, löste korsord och bara njöt. Grymt skönt! Ikväll var tanken att mina små pojkar skulle komma hit för att bada och grilla en liten smula, men p.g.a ett antal olika orsaker blev det inget. Istället har jag bara tagit det lugnt. Umgåtts med familjen, tittat på pippi långstrump och gjort fruktdrinkar. Mixade mango, vattenmelon, nypressad apelsinjuice och äpplejuice. Sen blandade jag det med is och lite gin för de vuxna. Smakade inte själv, men dom sa att det var gott. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig framför tv:n, eller sitta kvar här ute på altanen och vara social. Kanske lite både och?

Puss M.
Fiiiiiiiiiiiin!

1 kommentar:

  1. Åhh, vad jag vill vara med å ha roligt å mysigt med er alla!!!
    Längtar hem till er.
    Kram

    SvaraRadera