tisdag 6 juli 2010

Just imagine how you would feel

Usch och fy, vilken dag det har varit. Precis som igår var jag och rené ensamma hemma. Och större delen av dagen har jag spenderat i köket, medan rené har legat i sängen med datorn i knät. Vissa har det bra alltså... Idag har jag då bakat 30 bullar, 20 chokladrutor, 1 kladdkaka och 35 tekakor. Tog en liten paus mitt i stressen för att laga kycklingpytt, äta och gå ner till lugnås för att hälsa på mamma och bebisarna i lokalen. I eftermiddag har jag pratat med min saknade syster i telefon och pusslat. Nu är jag tröttare än tröttast, och det är sånna här kvällar jag fullkomligt hatar mitt mat-schema. Jag får ju inte sova förrän jag har ätit alla mina mål. Sen måste jag ju gå upp i tid också, enbart för att äta. Känns så värdelöst. Jag längtar verkligen tills jag får sova hur länge jag vill! Göra vad jag vill, när jag vill. Nåja. Snart-mat, sen-läsa ny boken/tv.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar