torsdag 1 juli 2010

Krock

Idag var det dags för ännu ett besök på s:ta helena. Jobbigt... Först sjukgymnastik (där jag fyllde i några papper som vi sedan diskuterade) och sen vägning (som var för jävla jobbig idag). Hade gått upp 0,7. Så nu är jag verkligen över 50-strecket... min största fiende. 50,3 visade vågen, och jag fick en smärre chock. Efteråt sprang jag ut på stan och shoppade en massa för att boosta mitt självförtroende lite. Blev två linnen, ett par shorts och en hudlotion. Fick även ett jättesött hello kitty-armband av mamma (a). Jag behövde verkligen köpa ett par nya shorts. Det enda jag har nu är ett par hotpants och ett par surfshorts. Mina gamla jeansshorts som jag var kär i är alldeles för stora. Så det kändes bra att jag hittade ett par. Efter ett par timmar åkte vi vidare till tboda. Åt lunch vid hamnen och lämnade sen av anna vid tåget. Var inte riktigt lika sorgligt, som det brukar vara, den här gången. Hon kommer ju tillbaka om två veckor igen. När vi kom hem tog jag en promenad och ställde mig sedan för att baka biskvier och chokladrutor åt mormor. Nu återstår bara att doppa biskvierna i choklad. Sen tar jag kväll!

Puss M.
nya sakorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar