torsdag 22 juli 2010

Lite glad

Hej och hå. Vilken kväll det blev igår tillslut. Förmiddagen var något rörig, då jag bakade, promenerade, tränade armar, duschade, fixade, pluggade och gjorde lite allt möjligt samtidigt typ. Men framåt 4-tiden lugnade det ner sig, och jag gick ner mot e20 för att möta rebecka vid bussen. Sen kom även min storasyster hem ifrån stockholm. Det är alltid lika mysigt! Ett par timmar senare började det droppa in lite folk och det blev dags för sminkparty. En tjej från mary kay kom hit och visade några produkter som man kunde beställa sen. Kändes väldigt tjejigt, och kul. Resten av kvällen gick åt till att prata gamla minnen och kolla på bilder från högstadiet och teckningar från låg- och mellanstadiet. Det var längesen jag skrattade så mycket. Sjukt kul hade vi, jag och rebecka. När hon åkte hem vid 23 var tanken att jag och anna skulle sova. Men värmen höll på att kväva oss inne på mitt lilla rum, så vi satte oss ute på altanen med mor en stund. Spelade ett parti yatzy och pusslade lite. Sen gick vi in och gjorde ett nytt försök, och den gången somnade vi som stockar.
Idag har vi alla varit lite sega. Jag har stått inne och bakat halva dagen. 3 tårtbottnar, 60 bullar och 20 chokladbollar. Har även rensat lite bland mina gamla teckningar och skolarbeten. Kom nyss hem efter min lilla promenad, och nu är det dags för mellis. Får se vad kvällen har att erbjuda. Något kul hoppas jag!

Puss M.

2 kommentarer:

  1. Det blir nog inte kitty bilen. =) Så slå till du. :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag skulle visa den för pappa förut men jag kunde inte hitta den på blocket :(
    Kram

    SvaraRadera