fredag 16 juli 2010

Saker

Saker jag önskar att jag kunde göra
1. Åka till stranden en hel dag med familjen och ha med fika
2. Slappna av
3. Äta vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, med vem jag vill
4. Gå och lägga mig, utan att planera hela morgondagen
5. Sova länge och vara uppe sent

Saker jag önskar att jag kunde slippa
1. Att ständigt tänka på hur min kropp ser ut
2. Oroa mig över vad vågen ska visa
3. Onödiga kommentarer från folk som inte vet ett skit
4. Tvångstankar om att jag måste träna och motionera
5. Att ibland känna mig som ett missfoster
6. Tänka på dig
7. Oron
8. Stressen
9. Granska innehållsförteckning och näringsinnehåll på allt jag köper
10. Illamående
11. Matschema

Saker jag ska göra innan sommaren är slut
1. Våga dricka läsk
2. Känna att jag är hungrig
3. Säga att jag är hungrig
4. Hitta mig själv
5. Våga smaka på något av det jag har bakat
6. Ha kul (hur nu det ska gå till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar