söndag 25 juli 2010

I love hjo?

Idag hade vi tänkt att åka till liseberg hela familjen, men väderprognosen var helt emot oss. Istället tog jag, anna, mamma och pappa en tripp till hjo. Först åt vi lunch på en trevlig restaurang, sen kikade vi i några små söta butiker, efter det besökte vi experimenthuset (kikade på fiskar, lekte sköldpaddor och gjorde lite annat småkul). Innan vi lämnade hjo var jag och mamma tvungna att stanna på hem och hobby. Köpte inget dock, men vi träffade min syssling och hans tjej, så jag är glad att vi gick in där. På vägen hem somnade jag, och det var skönt! Stannade på willys och köpte jäst. Väl hemma tittade vi klart på grease som vi började titta på häromdagen, sen bakade jag bullar åt olle och mormor. När dom var klara åkte jag och anna ut på leverans-resa. Stannade hos mormor en stund för att vara lite sociala. Det var längesen man var det en längre stund, så det var mysigt. Nu har jag precis duschat. Sitter i köket och spelar yatzy med anna. Ska snart måla naglarna och sen äta kvällsmat innan jag nannar. Imorn ska vi åka på vår årliga shoppingresa till lidköping. Underbart!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar