onsdag 9 september 2009

090909

Skulle egentligen varit på läger med alla Mp2:or idag till imorn, men blev inte riktigt så... Istället har jag varit hemma och gosat med lille john (mammas dagbarn), helt underbar unge alltså! Har även pluggat lite foto och kollat på film. Sen ringde min älskling från spanien, det var tydligen superfint väder och jättevarmt. Men jag är inte alls avundsjuk, nej då! Däremot saknar jag honom, känns som han har varit borta en evighet, och det har bara gått en dag... När mamma slutade för dagen åkte vi till stan och handlade god mat, pasta med carbonara-sås, som vi sedan avnjöt framför tv:n. Nyss kollade jag på idol och drack banan-smoothie med kokos, smakade väl sådär. Men man vet ju inte förrän man testat! Nu ligger jag i sängen och mår illa, som vanligt den här tiden på dygnet... ska se på film, sen sova. Hörs imorn!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar