torsdag 10 september 2009

Sunshine

Idag har jag och Dennis varit ihop i 8 månader, och han är inte hemma... Men, grattis till oss!

Han ringde iallafall och väckte mig i förmiddags :P Han berättade att dom var påväg ner till havet för att sola och bada. Men jag blev inte särskilt avundsjuk då det var superfint väder även här idag! Så jag och min kära syster började dagen med en seg frukost framför tv:n (barnkanalen), sen spenderade vi resten av dagen ute i solen med diverse böcker och tidningar. Grymt skönt! Tog även en kort promenad med vovven :) När pappa kom hem övningskörde jag till forshem för att kolla till farmor och farfars grav, det var lika fint som vanligt med massa blommor. Ringde älsklingen lite snabbt för att se hur dom hade det, och ge honom lite klädstorlekar eftersom jag fyller år snart ;) Då sa han att han vill att vi ska åka utomlands i början av nästa år någon gång. Det vore helt jävla underbart, alltså!! :) Men vi får väl se, är ju ett tag dit. Nu sitter jag, nyduschad, i tv-soffan med mamma, pappa och bettan. Väntar på att idol ska börja. Då blir det te, och fil & flingor, vilket jag har blivit aningen beroende av. Mums! Efter idol ska jag försöka sova, många lektioner imorn och på kvällen ska jag och flickorna sova hos tilly, så jag behöver all energi jag kan få ;) Ha det fint, så hörs vi snart!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar