söndag 27 september 2009

Kärlek, på många olika vis

Blev en riktigt mysig kväll hemma hos Dennis igår. Åt goda mackor framför tv:n, kollade på konstig film, åt en massa godis och myste järnet! Jag förstår bara inte hur man kan sakna någon som sitter precis bredvid en, hela tiden vill jag bara vara närmre och närmre dig, jag får inte nog. Mina känslor för dig är starkare än något annat, jag blir galen av längtan efter dig, men sen när vi träffas faller allt på plats och jag vill inte vara någon annanstans i världen än just hos dig. Det är kärlek, och framförallt lycka. Jag älskar dig, Dennis!

Idag gick vi upp runt elva. Älsklingen åkte iväg till sin farmor och farfar för att hjälpa dom med nånting, medan jag gjorde mig iordning. När han kom tillbaka åt vi frukost, spelade lite need for speed på hans ps3 och myste ännu mer. Vid halv två hämtade bettan och rikard mig. Åkte till oxen och handlade lite, sen hem för att äta spaghetti och köttbullar. Klockan fyra var det dags att skjutsa bettan och rikard till bussen, som tog dom vidare till arlanda, för imorn flyger dom till new york. Kommer kännas tomt här hemma utan min kära syster, men jag hoppas att de får en härlig vecka i USA. Och att de köper en massa roliga saker till mig såklart ;D Väl hemma igen, tog jag en dusch, och snart ska jag sova. Inte särskilt taggad för ännu en vecka i skolan, men vad gör man liksom...

Puss M.

min bild till veckans ord: kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar