lördag 26 september 2009

Hello kitty

Gårdagen blev, om möjligt, bättre än jag hade förväntat. Mamma och bettan hade fixat det så fint här hemma med rosa ljus tända i hela huset och andra fina saker. Fick först lite presenter av tjejerna, två hello kitty-läppglans och en liten ask med små karameller. Så söta är dom, tjejerna alltså ;) Efter kapet-öppnigen åt vi god mat, kyckling inlindad i skinka med ris, för att sedan fortsätta med den underbart söta hello kitty-tårtan. Sen kollade vi på idol samtidigt som vi tjockade oss ännu mer med chips och godis. När det var slut la vi oss inne på mitt rum där vi spenderade resten av kvällen med att snacka skit. Var helt enkelt ett toppenkalas, med mina härliga flickor :)

Idag åkte dom hem vid nio på förmiddagen. Då tog jag en dusch och gjorde mig iordning för att min älskling skulle komma. Men vi har ju inte riktigt samma tidsschema jag och han. Så jag har suttit här vid datorn halva dagen. Surfat, lyssnat på musik, pluggat och kollat på en halv film. Men nu är han iallafall på väg för att hämta mig. Ikväll blir det mys i lürsta! :)

Puss M.

Ni är värdefulla <3
Jag gillar hello kitty :)

Och, precis som jag lovade, en bild på min fina garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar