söndag 20 september 2009

Konstigt

Det verkar som att jag bara mår riktigt bra just nu. Jag vet att jag är lite konstig, ena dagen klagar jag och vill nästan bara härifrån, andra är jag överdrivet positiv och allt känns bra. Förlåt för det, vet att det inte är särskilt lätt att hantera mina upp- och ner-dagar. Men den här gången känns det annorlunda, som att... jag vet faktiskt inte. Ska i alla fall göra så gott jag kan för att visa min lycka, och jag hoppas den är här för att stanna!

Idag hade vi loppis här i trankärr. Jag sålde fika, och tjänade ca 1000 kronor som imorn kommer gå åt till plattång, schabloner mm. Mycket behövliga pengar med andra ord. Vid tre-tiden la vi ner loppisen och jag åkte hem för att plugga. Kom äntligen igång med en ganska stor samhällsuppgift vi har tills på onsdag, och jag insåg att det faktiskt var ganska intressant, känns bra! Efter någon timmes plugg kom pappa och bettan hem med kycklingrulle, mmmm. Hade inte ätit det på evigheter, så trots att jag blev tjock var det absolut värt det ;) Efter maten tog jag en dusch, kollade lite på tv och letade efter grejer till mitt hello kitty-kalas på fredag, hihi. Nu ska jag snart sova, känner att jag behöver ett par extra timmar inatt, så det blir en tidig kväll. Och dessutom har jag sovmorgon imorn, får sova ända till sex. Toppen!

Fattar inte varför jag är så feg... Mamma, pappa, bettan och Dennis, tack för en underbar helg. Allt har liksom bara varit som jag vill ha det! Och en stor eloge till min kära mor som fixade ALLT till kalaset i fredags. Ni är bäst!

Puss (en glad) M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar