torsdag 17 september 2009

Orientering

Var inte särskilt pepp på att gå upp imorse när klockan ringde. För det första låg min mysiga älskling bredvid mig, och för det andra var det orientering i skolan. Men, duktig som jag är, klev jag upp ur sängen och gjorde mig iordning lite snabbt. Väckte Dennis, åt frukost och åkte iväg. Det jobbigaste med orienteringen var nog att gå dit, eftersom starten var halvvägs upp på billingen. Men vi överlevde, och klarade oss igenom banan på en och en halv timma. Och eftersom vi bara skulle haft idrott efter det, så fick vi sluta. Så himla skönt! Var hemma i stan vid elva, där mamma mötte mig och vi åkte till oxen för att handla lite. Väl hemma fick jag stressa ihjäl mig en liten smula. Duscha, fixa mig, äta och baka en massa innan klockan fyra. Men jag hann ;) Dennis hämtade upp mig efter jobbet, först åkte vi till hans gammelmormor med alla bakverk, sen vidare till lürsta. Och här har vi suttit hela kvällen. Han vid datorn, och jag vid läxböckerna. Dock tog jag en paus mellan åtta och nio såklart för att kolla på idol! Men nu ska jag gå och kissa, borsta tänderna och tvätta bort sminket. Sängen väntar.

Imorn ska vi fira mig med ett hej dundrande kalas ;)

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar