tisdag 22 september 2009

Stress

Trots tråkiga lektioner, engelska, samhäll, svenska & foto, har den här tisdagen gått ganska fort. Efter skolan åkte jag till mariestad och letade schabloner. Men på grund av skitvädret tog jag första bästa buss hem. Satte mig och pluggade en stund. Sen kom pappa hem och vi åkte tillbaks in till stan. Framkallade två av mina foton, hämtade ut p-piller och köpte schabloner. Efter det återvände vi snabbt till lilla trankärr för att äta god mat tillsammans med mamma och bettan :) Resten av kvällen har jag gjort färdigt samhällskunskapen (en inlämningsuppgift om civil olydnad), satt upp två nya ROSA tavlor i mitt rum, duschat och kollat på idol. Nu ska jag snart gå och lägga mig, behöver all sömn jag kan få nu när det börjar dra sig mot höst.

Puss M.

Kom på att jag glömt visa min "samarbets-bild", men här är den iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar