måndag 21 september 2009

Behöver mer tid

Måndag, vad ska man säga? Magen spökar och jag mår illa, men det har ändå varit en bra dag. Sovmorgon till halv tio, sen har jag haft mediekommunikation, multimedia, psykologi och matte. Ganska roliga lektioner, men ändå inte typ. Fick reda på att vi ska ha prov i psykologi om tre veckor, massa sidor att läsa, men förhoppningsvis kan jag hålla intresset uppe och då blir det genast mycket lättare :) Efter skolan mötte jag min syster i skövde. Vi åkte först till mediamarkt där jag köpte en ny plattång (eftersom min gamla bara blixtra till och gick sönder häromdagen), sen vidare till coop för att handla mat, och sist in till mariestad och köpa en liten blomma till mor och far, som tack för all hjälp med kalaset i fredags. Kvällen har gått åt till plugg, skitmycket att göra i skolan nu :/ Får väl jobba på och längta till helgen, antar jag. Ja, det var en bra ide. En vecka går snabbt :) Nu ska jag sova, för imorn är det tidig morgon och jobbig dag som gäller. Vi hörs!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar