torsdag 24 september 2009

Dumma garderob!

Torsdag innebär tre lektioner, och slutar tio över tolv (Y) Åkte hem direkt och satte igång att baka bullar åt grannen. 30 stycken blev det. Medan degen jäste fotade jag en massa till ett skolarbete där jag ska ta 5 bilder som visar vem jag är som person, vad jag har för intressen osv. Ganska kul faktiskt :) Vid fyra kom Dennis, och en stund senare kom pappa hem. Då fortsatte vi med målningen av min garderob. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men tack vare min underbara älskling lyckades vi rädda situationen. Dock är det bara en provisorisk lösning, tills jag har råd med en ny. Ikväll har vi tagit en mysig dusch och medan Dennis kämpade med min garderob, kollade jag på idol. Nu ska jag forstätta måla och sen hänga in alla kläder, som ligger på vardagsrumsbordet för tillfället :P Sen väntar sängen!

Puss M.

Tack älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar