tisdag 8 september 2009

Det doftar gott

Tisdagar är nog veckans segaste dag! Engelska B, samhäll A och svenska B på förmiddagen. Alla lektioner i samma sal, vilket gör att dom känns ännu längre. Sen hade vi kort lunch, och avslutade dagen med foto. Ganska trevlig lektion med våran mentor. Mycket snack och lite verkstad, precis som vi vill ha det! Fick dock en bok idag som är precis så stor att den inte får plats i min handväska, toppen (Y) Efter skolan gick jag, mikan och therese till stan en sväng. Mikan köpte godis, och jag köpte en mascara. Äntligen, säger jag bara! Åkte hem kvart i tre, pluggade lite matte, kollade på film "freaky friday", surfade och kollade på idol såklart. Nu ligger jag i sängen och väntar på att min älskling ska ringa och säga godnatt/hejdå, för imorn åker han till spanien i en vecka... snyft ;( Men han har lämnat lite kläder och parfym här, som jag kan sniffa på när jag saknar honom som mest! Nåväl, sen ska jag nog se på film och sova.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar