söndag 6 september 2009

Upp och ner...

Jag vet nu hur mycket tid det tar, hur mycket glädje det dödar. Men hur jag än letar, lyckas jag inte hitta någon lösning. Allt jag vet är att jag är less på att se på när det förstör mitt liv.
Idag har jag fått mycket gjort. Hade några beställningar som jag jobbade undan på förmiddagen, 20 chokladrutor, 10 chokladbollar och en sats tekakor. Alltid bra att få inte lite pengar. Sen brände jag ut alla filmer som låg på mammas och pappas dator, städade mitt rum och gick en långpromenad med ipoden. När jag kom hem hoppade jag in i duschen! Nu har jag precis smörjat in mig med en mysig lotion, målat naglarna härligt rosa och lagt mig i sängen för att varva ner lite. Bettan var i götene och hämtade rikard förut, blir så glad när han kommer hit! Dock har jag inte tid att umgås med dom just nu, måste förbereda inför skolan och sova snart. Det är tråkigt...

Imorn har jag fyra lektioner, sen blir det kalas :)

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar