lördag 19 september 2009

17

Gårdagen blev riktigt lyckad. Huset var fullt av underbara människor, vi åt goda tårtor (smörgåstårta, marängtårta & godistårta), och jag fick en massa roliga presenter:

Hello kitty-pärm
Hello kitty-block
Hello kitty-pennfack med hello kitty-pennor
Hello kitty-mobilband
Hello kitty-handduk
Hello kitty-väska
Beauty box
Pengar
Blommor
Lotter
(fick även en jättefin klocka av min älskling i onsdags)

Jag blev supernöjd! Men framåt kvällen fick jag världens kramper i magen, så vi gick och la oss ganska tidigt.

Idag vaknade jag ännu en gång av familjens skönsång. Fick en datastol av dom, och en parfym av Dennis :) Sen åkte han med pappa på folkrace, och jag bakade allt som behövs till loppisen imorn, 100 bullar och 90 muffins. Inte alls jobbigt :P När jag var färdig tog jag en promenad, och ikväll har vi tagit en dusch och ätit tacos med familjen. Då fick jag en till parfym och en ryggsäck. Mysigt! Men nu gick alla och la sig typ, så jag och Dennis sitter själva framför tv:n med pepsi och mörk choklad :D

Familjen... Tack för att ni gjorde min 17-årsdag oförglömlig!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar