fredag 4 september 2009

Spy

Den här veckan har varit lite som den första tiden på gymnasiet. Man känner knappt någon, och önskar bara att dagen ska ta slut så man får komma hem och gömma sig under täcket, ibland får man kämpa för att hålla gråten inne. Det är inte alltid lätt att börja i en ny klass...
Idag hade vi iallafall volleyboll-turnering med maskerad. Jag var dock inte utklädd på grund av dåligt minne :P Däremot vann min klass pris för bästa utklädnad! Spelandet var väl okej, vi lyckades ta oss till semifinal där vi förlorade mot treorna. Något jag skyller enbart på mig, haha! Måste även säga grattis till Mp2gk som utklassade både lärare och treor och vann hela turneringen :) När vi var klara, runt tolv, gick jag upp till skolan för att fixa lite. Sen mötte jag syster och elin på stan. Gick runt och kolla i affärer ett par timmar, trevligt var det. Ikväll har jag, mamma, pappa och bettan ätit på restaurang och sett "sommaren med göran" på bio. Skitmysigt!!
Nu ska jag försöka att inte må illa, tänka på något annat, somna, och ta nya tag imorgon. Vi hörs!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar