lördag 5 september 2009

Shopping när den är som bäst

Idag var det skönt med lite sovmorgon. Gick upp typ halv elva, kastade i mig lite frukost och åkte iväg med familjen till skövde. Hade tänkt att stanna hemma och försöka göra något nyttigt, men jag ångrar absolut inte att jag följde med. Blev nämligen en hel del shopping! Jag lyckades hitta en skinnjacka, ett par jeans och ett par mjukisbyxor. Även lite presenter och grejer. Sen handlade vi mat och lördagsgodis :) Var hemma runt fyra, åt mat, pluggade en del och följde sedan med pappa till golfbanan för att byta hål. Dock hann vi bara med hälften av alla hål på grund av det underbara regnet! När vi kom hem bänkade vi oss framför tv:n allihopa, och här sitter vi än. Men nu ska jag slå in lite kapet. See ya!

Puss M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar