måndag 16 augusti 2010

Ajja buff

Idag var det slut på friden. Jag blev väckt lite innan nio av att lille john stog vid sängkanten, men jag fick inte gå upp. "Mia, ajja buff" sa han till mig, vilket betyder att jag ska sova. Men jag trotsade lillen och gick upp ändå. Åt en lång frukost tillsammans med mamma, maja och mariestadstidningen. När jag ätit upp gick bebisarna ut en sväng och jag passade på att baka bullar åt en på pappas jobb. Gick ovanligt fort och smidigt idag, och när jag var färdig tog jag en liten promenix med sessan. Kom hem till lunchen, åt och sov middag med john. Kan inte komma på något som är mysigare än att sova med en underbar liten tvååring på armen. Åh va jag längtar tills jag får en egen! 2 1/2 timma senare vaknade vi och gick ut i köket för att äta lite mellis. Sen blev jag och bettan tvungna att åka in till stan. Jag skulle egentligen ha fått ett nytt recept på b-vitamin idag, men det hade inte kommit något. Suck. Istället åkte vi ner till oxen för att handla bananer och lite andra nödvändiga saker. När vi kom hem tog jag en dusch, tränade, åt middag och hamnade här. Ligger i sängen och letar inspiration till doptårtor som jag ska göra på fredag. Klockan 9 ska jag se på 2 halva män, sen typ sova eller nåt.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar