lördag 14 augusti 2010

Inget internet

Jadå, igår hände inte mycket annat än att blixten slog ner i vårt modem. Så nu har vi inget internet, utan jag lånar bettans mobila bredband för tillfället. Jag och mamma var i stan på förmiddagen och uträttade en del ärenden, samtidigt som vi skjutsade hem rebecka. Resten av dagen vart seg. Vädret tillät inga uteaktiviteter så jag satt inne och löste korsord och pusslade. När åskan lugnat ner sig tog jag en dusch och sen blev det middag och kortspel med mor och far ute på altanen. En lugn kväll med andra ord.
Idag gick vi upp vid nio och åt en långdragen frukost med tillhörande melodikryss. Sen tog jag och pappa en kort promenad innan vi åkte till stan för att handla. Kom hem vid ett, tränade, åt lunch, läste och gjorde mig iordning. Snart kommer jari hit för vi ska ha buffy-maraton!

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar