måndag 23 augusti 2010

Danmark

Då var vi hemma i sverige igen då. Helgen har spenderats på badhotellet i danmark. Det har varit helt underbart mysigt, och jag kunde inte få en bättre avslutning på sommarlovet. Vi har hunnit med ganska mycket, trots att tiden går hur fort som helst. Mycket bad, god mat, shopping, biljard, dricka mm. Till min stora glädje hade vi fri tillgång till gymmet på hotellet så nu har jag fått blodad tand och är helt inne på att köpa gymkort nån dag i veckan. På båten tillbaka till göteborg vann jag 1500 kr på en enarmad bandit, gissa om jag vart lycklig!? Så, ja.. det har varit en toppenresa. Enda negativa var att jag glömde min medicin hemma, och om man ska avsluta den måste man trappa ner, så har mått lite konstig hela dagen. Varit yr, arg, lessen och bara känt mig allmänt borta. Läskigt måste jag erkänna. På onsdag börjar skolan. Känns som en redig nystart. Jag har ju knappt varit där sen julavslutningen. Men mitt schema ser helt okej ut iaf, jag får hoppas att allt går som det ska och att det inte blir en massa missförstånd. Dock är jag inte särskilt peppad på att börja. Kommer blir grymt svårt att få in dom rutinerna igen. Men det löser sig väl. Apu och projektarbetet kommer nog rädda mig från att gå in i väggen totalt. Nåväl, nu ska jag sluta tjata. Kan ju inte säga något förrän jag vet hur det går. Så istället lägger jag upp några bilder från danmark och släcker sen ner för att sova några timmar.

Puss M.
fyllekajorna
jag och bäste far
rené hittade en vän
...och anna bara åt
sakor som jag handlade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar