måndag 30 augusti 2010

Hurra!

Längsta dagen på evigheter skulle jag tro. Vaknade av klockan vid åtta, gjorde mig iordning och åt lite frukost. Halv tio satt jag på bussen mot skolan. Hade en lektion idag, suck. Naturkunskap där vi inte gjorde något vettigt direkt. Men läraren verkade rätt skön, så det kan nog bli helt okej. När vi hade slutat åt jag lunch och umgicks med trevligt folk i ett par timmar. Halv tre mötte jag pappa och vi knallade upp till s:ta helena. Först vägning (hade gått ner 0,1 kg, suck), sen prata med min skötare och sist en liten träff med läkaren för en uppföljning på mina mediciner. Efter detta tog vi en sväng på staden. Jag köpte nagellack och puder, sen kollade vi efter en dator till mig. Hittade dock ingen som kändes sådär klockren, och det var kanske tur, för nu har jag fått igång min! :D Kände en sån otrolig lättnad när jag kom hem, testade att trycka på on-knappen en sista gång och den funkade. Nu har jag lagt över mina viktiga saker på min externa hårddisk, och slipper alltså göra om mina text-uppgifter. Så jävla gött! Ikväll har det inte hänt mycket. Jag är grymt förkyld och trött, så har mest bara suttit/legat still. Ätit lite mat med familjen. Nu ska jag se på tv innan jag somnar.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar