måndag 2 augusti 2010

Regrets

Idag har jag haft en sån där "göra vad jag känner för-dag". Dock insåg jag nu att jag borde pluggat lite... Men annars har det bara flutit på. Frukost, promenix, bada sessi med vattenslangen, dator, baka hallonmuffins, träna, pussla, börja se på en film, måla lekstugan, borsta sessi, och nu har vi precis ätit middag. Känner mig lite orolig i magen. Vet inte om det beror på saker som hänt, att sommarlovet börjar lida mot sitt slut och att jag har en massa att göra innan det är för sent, eller om det är p.g.a. morgondagens vägning. Jag skulle nog gissa på nån blandning. Men jag har iaf en del att se fram emot, och det är jag tacksam över. Hoppas att jag kan glömma vissa saker när det händer annat kul. Nu ska jag fortsätta se på sleepover, innan det är kvällsmat och dags för sängen.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar