fredag 27 augusti 2010

To old

Den här dagen har, om möjligt, varit ännu segare än gårdagen. Först samlades alla treor för att få lite info om apu och projektarbete. Sen lyssnade vi på en kille som gick ur medieprogrammet år 2004. Han berättade lite om sina framsteg inom ämnet. Inte så jätteintressant för mig som ska bli bagare. Men men :P Efter detta fick vi en uppgift där vi skulle para ihop oss två och två och intervjua varann om framtiden. Vad vi gör om 2, 5 och 10 år. Lite småkul faktiskt. Tog även porträttbilder och gjorde en facebook-sida 2021. Mindre småkul... Vid ett-tiden fick vi äntligen sluta och jag busade med tille, tilly och pontus. Fick försenad 17-års/för tidig 18-årspresent av sötnosarna. Så underbart gulligt var det (L) Åkte hem samma tid som igår och mötte pappa i stan. Uträttade några små ärenden och åkte sedan hem. Jag gjorde ett nytt försök att komma någon vart med min dator. Ringde apple support och fick reda på att den är för gammal för att dom ska kunna hjälpa mig (6 år). Suck. Så nu återstår att försöka installera om den. Får väl se hur det går. Allt jag vill är att få tillbaka mina textuppgifter. Skulle vara döden att behöva göra om dom. Efter en stunds pill med datorn tog jag äntligen tag i mitt dammiga rum, så nu är det rent och fräscht igen. Känns gött. Kvällen har varit lugn med lite korsord framför tv:n och så. Ska nog gå och sätta mig där igen sen en stund innan det är dags för bädden. Imorn kör vi på matfestivalen i skövde!

Puss M.
mina prisenter. linne, halsband och gosedjur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar