onsdag 18 augusti 2010

Panik?

Har haft en riktigt mysig dag här hemma med min lilla mor och hennes tre små troll. Till en början hände det inte särskilt mycket. Jag åt frukost och gick ut i solen med ett korsord, men det var inte särskilt lätt att koncentrera sig när det var barn överallt (nästan). Satt där och njöt en stund innan det var dags för dom att äta lunch. Då tog jag med mig sessan på en liten promenad, kom hem med andan i halsen efter att ha fått nån slags panikattack. Läskigt var det. När jag hämtat mig från chocken var det min tur att äta lunch. Sen blev det lite hello kitty-bingo med moa och ännu mer korsord innan jag tog en dusch och fixade mig. Vid sex-tiden garnerade jag tårtan och sen kom maja med familj hit för en liten avskedsfika. Dock kände jag mig inte så rolig så jag la mig på rummet med datorn i knät för att berätta om min dag istället. Och det har jag ju gjort nu... Funderar på att sätta på en film innan det är dags att nanna kudden. Vill se en skräckis, men vet inte om jag vågar efter paranormal activity. Nej, en romantisk komedi vore inte fel!

Puss M.
hello kitty-tårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar