fredag 20 augusti 2010

Tårta tårta tårta

Usch, vart tog den här dan vägen? Jag blir lite rädd för mig själv när tiden går så här fort. Trots att jag gick upp redan vid åtta och tog min promenad och en dusch innan frukost. Sen vet jag inte vad som hände. Dammsög på rummet och skakade sängkläderna, gjorde mig iordning, syster kom hem, umgicks och korsord. Haha, jag hade visst gjort en del ändå. Nu sitter jag och väntar på att anneli ska komma hit och hämta sina tårtor till hampus dop imorgon. Har suttit och pillat med dom i flera timmar nu, och faktiskt så blev jag ganska nöjd. Ikväll ska vi äta pizza här hemma, får se om jag vågar smaka. Har inte provat det än. Annars blir det nog lugnt. Lite mys framför tv:n kanske.

Puss M.


min första marsipantårta! vad tycks?

4 kommentarer:

  1. Damn, vilka urfina tårtor=) Gud, va duktig du är! Hello kitty tårtan häromdan var ju också superfin! Kram

    SvaraRadera
  2. Lika underbart goda som dom ser ut! Tack snälla,rara Malin för dom fantastisk fina tårtorna! Dopet blev lyckat och tårtorna blev festens höjdpunkt! Du är värd så mycket mer än bara ett litet tack. Du är en fantastiskt duktig tjej,det märks att att du brinner för denna "baknings-hobby"
    Massor med STORA kramar och en miljon TACK

    SvaraRadera
  3. jätte fina och super goda doptårtor
    det gjorde du BRA malin.
    kram från hampus mormor

    SvaraRadera
  4. Va glad jag blir när jag hör sånt här. Jättekul med lite positiv kritik! Ni är välkomna att beställa när ni vill :)

    SvaraRadera