onsdag 25 augusti 2010

Nya tag

Som jag skrev igår så ringde klockan alldeles för tidigt imorse, och jag fattade ingenting. Efter en stunds funderande kom jag på att det var dags för skola. Blev en ganska lugn första dag med mentorsträff, en mattelektion och "lära känna-lekar" ihop med tvåorna. Jag var inte med på nån lek utan satt bara där och kolla på. Segt segt segt! Efter skolan for jag bara vidare till nästa skola, körskolan. Teorikursen började idag, och som tur var hade hanna också skrivit in sig, så jag hade en kompis där iaf. Har varit riktigt orolig över det här med körkortet, men nu känner jag mig mycket lugnare när jag slipper vara ensam. När jag kom hem vid sex-tiden åt jag lite smörgåstårta och fastnade sen i min korsordstidning. Lyckades dock slita mig för att skriva lite här. Sitter vid mammas och pappas dator, eftersom min vägrar starta. Inte riktigt okej... Nu ska jag gå och kika på fångarna på fortet innan jag däckar av trötthet. Har varit en lång dag.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar