söndag 29 augusti 2010

Hihi

Känns som att jag inte har bloggat på jättelänge, så nu var det nog dags. Igår var jag, som sagt, på matfestivalen. Men innan jag for iväg till skövde blev det en shoppingtur i mariestad med min kära mor och far. Köpte bl.a. två par skor, en t-shirt och en sjal. När vi kom hem bakade jag bullar och sen skjutsade pappa mig till resecentrum där jag träffade min tille. Kvällen vart riktigt mysig. Träffade roligt folk, lyssnade på musik och åt pizza. Kom hem vid ett och somna med H bredvid mig. Mysigt!
Idag har jag lekt med rebecka. Har inte träffat henne på ett tag, så vi hade en del att prata om. Och det är i stort sett det enda vi har gjort. Tog även en långpromenad med sessan. Nu har hon åkt hem, jag har duschat och gjort mig iordning. Sen kommer H och hämtar mig, för inatt ska vi sova hos honom.

Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar