tisdag 3 augusti 2010

Nu lever jag!

Blev tidig uppgång idag. Tog en promenad innan det var dags för frukost. Sen duschade jag och gjorde mig iordning för att åka in till skövde. Plockade upp rebecka på vägen också. Först blev det ett besök på kss för vägning. Hade gått ner 0,3 kg och det känns faktiskt ganska hopplöst och jobbigt... Jag har stått och stampat på samma vikt i en evighet nu. Vill bara bli av med det här. Efter vägning och puls- och blodtryckskoll åt vi lunch på wallermans. Sen åkte mor och far hem och jag och rebecka intog stan med stormsteg. Blev en riktigt mysig dag med lite shopping och fika. Jag köpte två linnen, en t-shirt, fyra hello kitty-body splash, ett läppglans och en mascara. När jag kom hem åt vi köttfärssås och spaghetti (mums) och nu sitter vi här och planerar morgondagen. Tänkte att vi skulle åka till liseberg hela familjen, så det får bli tidigt i säng ikväll.

Puss M.
Fina vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar